Wie is Scab Accountants & Adviseurs?
Plezier in je vak en een gezonde dosis lef en ambitie. Dat zien we graag bij onze collega’s. En die ruimte krijg je ook bij Scab Accountants & Adviseurs: ruimte voor je eigen ideeën en persoonlijke ontwikkeling. Kan dat bij een accountantskantoor? Ja! Want wij zijn van huis uit een stichting (en hebben dus geen winstoogmerk) én we hebben geen partnerstructuur. Concreet betekent dit dat je veel eigen verantwoordelijkheden krijgt (ook al ben je wellicht nog een starter in het vak) en een flinke dosis vrijheid om je eigen werk in te delen. Wij vertrouwen op jou en jouw kwaliteiten als professional. Kwaliteit van onze dienstverlening staat voorop, niet het ‘uurtje-factuurtje’. We dagen je uit om je verder te ontwikkelen en door te groeien door middel van onder andere opleidingsprogramma’s. Je komt terecht in een fijne informele werksfeer waar we oog hebben voor elkaar.
Inmiddels timmeren we bijna 50 jaar aan de weg in de bouwbranche en zijn daarom een echte bouwspecialist. We kennen de cao’s, wetgeving, complexe organisatiestructuren, salarisconstructies en ga zo maar door, als geen ander! Onze klanten zijn allemaal grote landelijke bouwbedrijven. Eenzijdig denk je? Absoluut niet! De bouw is complex en veelzijdig. Je kunt hier dus echt je tanden inzetten. Klanten krijgen van ons deskundige dienstverlening op het gebied van accountancy, personeelsadvies, loonverwerking en administratieve dienstverlening (we detacheren ook) en we hebben een 'Scab Academy'.
Duurzaam ondernemen vinden we ook erg belangrijk en we motiveren onze klanten zich bewust te worden van de impact van duurzaam bouwen. Daarnaast zijn we al sinds 2019 in het bezit van de MVO-verklaring en zijn we winnaar van de eerste landelijke Hogeschool SDG-Challenge! Onze oplossing ‘MVO voor jou in de bouw’ is ook daadwerkelijk in ‘productie’ genomen. Trots!
Wil je meer van ons weten? Kijk dan op
Wat maakt Scab Accountants & Adviseurs uniek?
-
Kernwaarden
Goed werkgeverschap, Branchespecialist en Kwaliteit
-
Studiefaciliteiten
- vergoeding studiekosten o.b.v. studieovereenkomst
- volledige vergoeding studie-uren en/of tentamens
- periodiek vaktechnisch overleg
- persoonlijke coaching -
Secundaire arbeidsvoorwaarden
- 35 vakantiedagen
- 8% vakantiegeld
- premievrij pensioen
- reiskostenvergoeding
- telefoon
- laptop
- collectieve ziektekostenverzekering
- de mogelijkheid tot het bijkopen van vakantiedagen
- faciliteiten om je thuiswerkplek in te richten, zoals een bureaustoel, scherm, muis, toetsenbord en laptop
Afhankelijk van je functie:
- leaseauto (het leasebudget is afhankelijk van je functiegroep)
- onkostenvergoeding óf een thuiswerkvergoedingVerder kun je vanaf 1 januari 2023 gebruik maken van deel flexibel arbeidsvoorwaardenpakket. Hierbij kun je denken aan:
- Het kopen/verkopen van vakantiedagen
- Sparen voor een sabbatical
- Extra sparen voor pensioen -
Thuiswerkbeleid
Je kunt maximaal 50% van je arbeidsduur thuis werken, in overleg met je leidinggevende.
-
Activiteiten
- Kerstborrel
- Sinterklaas
- maandelijkse borrel
- spelactiviteiten
- bedrijfsuitje
- teambuildingsactiviteit
- andere mvo-activiteiten zoals de jaarlijkse nationale “fiets naar je werk-dag”