Wie is Van Braak Accountants?
Onze organisatie
Van Braak Accountants is een adviserende accountantsorganisatie voor ondernemers. We werken er voortdurend aan een betrouwbare organisatie te zijn. Afhankelijk van de situatie zijn wij vasthoudend, geordend, dan wel dynamisch en inventief. Deze organisatie stelt ons in staat om onze veelzijdige dienstverlening op een professionele manier vorm te geven. Vooruitlopend op de ontwikkelingen binnen de accountancy, hebben wij een gezamenlijke, grote uitdaging om onze adviserende dienstverlening te optimaliseren. We doen er alles aan om onze voorsprong te behouden.
Onze medewerkers
Toewijding is voor ons een vanzelfsprekendheid. Wij verwachten van elkaar dat we vanuit eigenaarschap bouwen aan het Van Braak Accountants van de toekomst. Dit betekent dat je zowel intern, als in de adviserende rol naar de klant, niet slechts de gebaande wegen volgt, maar vooral ook op zoek gaat naar alternatieven. Het werkterrein van Van Braak Accountants is breed. Daarom dagen onze medewerkers zichzelf uit om zich voortdurend multidisciplinair te professionaliseren (educatie). Dat maakt het mogelijk verbanden te leggen en tot bijzondere oplossingen te komen.
Onze dienstverlening
We werken vanuit onze kernwaarden en onderscheiden ons door een initiatiefrijke, toekomstgerichte en pragmatische dienstverlening. Wij verwachten van onze medewerkers dat zij nauwe contacten met onze klanten aangaan, onderhouden en, indien noodzakelijk, intensiveren zodat probleem- en/of adviespunten snel worden gesignaleerd en opgelost. We werken voortdurend aan een duurzame, zakelijke samenwerking met de klant in een open sfeer.
Wil je meer van ons weten? Kijk dan op
Werken bij Van Braak Accountants
Wat maakt Van Braak Accountants uniek?
-
Kernwaarden
Betrokken, Betrouwbaar, Ondernemend, Inventief
-
Studiefaciliteiten
- Vergoeding studiekosten o.b.v. studieovereenkomst
- Gedeeltelijke vergoeding studiedag /-uren en/of tentamens
- Periodiek vaktechnisch overleg
- Persoonlijke coaching
- Intern studieprogramma waarbij PE punten te halen zijn welke deels in webinars worden gegeven
-
Secundaire arbeidsvoorwaarden
- 25 vakantiedagen
- 8% vakantiegeld
- Pensioenregeling
- Leaseauto of leasebudget
- Reiskostenvergoeding
- Telefoon
- Laptop -
Thuiswerkbeleid
Thuiswerken is mogelijk, in overleg met de vestigingsleider.
-
Activiteiten
- Zomerborrel
- Kerstborrel/-diner
- Sinterklaas
- Maandelijkse borrel
- Weekend weg
- Bedrijfsuitje
- Teambuilding